sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Piste selkääntaputtelulle

Uusi jonnetrek on ylimielinen, eikä tee muuta kuin haukkuu nykyflodeja ja nykymodeja. Siksi tämä blogi maistuu paskalle ja siksi trek on ihan perseestä. Ennen oli kiva lukea trekkiksen blogia muna pystyssä, nykyään siitä ei saa enää mitään fiboja.

Sallikaa minun kysyä, onko trekkiblogi joskus ollut teille jonkinlainen itsetunnon kohotuksen väline, arvoisat anot? Onko teitä ehkä hivellyt se, että trekkis on kehunut teitä ja ollut teille eräänlainen, joskin etäinen kaveri? Jos näin on, säälin teitä suunnattomasti.

Kun flode on nykyään paskempaa (mistä on täysin yhtä mieltä muuten myös edellinen trekkiblogisti trek9), miksei sitä saisi sanoa ääneen? Pitäisikö taputella floodaajia selkään, ja sanoa vain, että hyvää työtä Joni ja Make, hiton jepaa flodea tänäänkin? Minun mielestäni ei. Olen tottunut sanomaan mielipiteeni suoraan. Flode on nykyään paskaa, ja moderaattorien joukossa on ammattitaidottomia yksilöitä.

Ei koskaan saa unohtaa minun ja teidän välistä vastakkainasettelua: minä en ole ystävä. En nyt suoraan sano, että olisin keskiverron anonyymin vihollinen numero yksi, mutta en missään tapauksessa halua miellyttää, enkä halua olla kenenkään kaveri. Minä floodaan, ja vaikka pyrinkin sijoittamaan flodeni niin, ettei se aiheuta maksimaalista häiriötä, minua ei pahemmin kiinnosta, tuotanko jollekulle pahaa mieltä.

On aika heittää romukoppaan kuvitelmat kanavan omasta mukavasta treksumaskotista, joka välillä hiukan ujosti floderoi. Minä olen vihainen ja katkera, ja osaan myös näyttää sen arastelematta. Minä raportoin flodea, en teitä miellyttääkseni vaan historiaa tallentaakseni. Minä floodaan, en teitä ilahduttaakseni vaan floden itsensä vuoksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti