lauantai 2. huhtikuuta 2011

Kiukkuinen pieni poika

trek8 ja trek9 joutuivat omana aikanaan luonnollisesti monenlaisen psykologisen analysoinnin kohteiksi, mutta heidän tapauksessaan analyysit olivat yleensä enemmän tai vähemmän vääriä. Tavallisen tallaajan kun on mahdoton ymmärtää jotakin, mitä hän ei ole kokenut - tässä tapauksessa flodepsykoosia.

Tänään kanavalla tehtiin minusta ensimmäinen analyysi: olen kuulemma vain kiukkuinen pieni poika. Me trekit saatamme olla häiriköitä, mutta olemme myös rehellisiä sellaisia. Tällä kertaa voinkin siis tyytyväisenä kertoa, että psykologinen anylyysi osui naulan kantaan.

Asia, joka minut erottaa useista jollakin tasolla sivistyneemmistä ja rauhallisemmista trekeistä, on juuri se, että minä olen täynnä vihaa. En vielä toistaiseksi vihaa silmittömästi ja hallitsemattomasti, mutta käytän kuitenkin vihaa yllykkeenä, josta saan voimaa flodeamiseen.

Viha syntyy epäonnistumisista elämässä, mitäpä sitä salaamaan. Minun flodeni alkulähde on kostonhalu ja rage. Flodea ensin vihan vuoksi, mutta sen jälkeen flodea ihan floden itsensä vuoksi. Viha on siis floden käynnistävä voima, minkä jälkeen flode ruokkii itseään.

Tulen iskemään voimalla !kuvalaudan heikoimpiin kohtiin ja varoitan modeja estämästä aikeitani. Minulla on voima ja valta useiden hostien ja kovan floden muodossa. Tämä on sotaa, ja sitä sotaa johdan minä.

Vapiskaa, !kuvalaudan modet! Vallankumouksen aika on koittanut!

4 kommenttia:

  1. kuvalaudan modet taitaa olla salaa sun kovimpia faneja

    VastaaPoista
  2. sodassa käy monesti niin että pahimmista vihollisista tulee rakastajia. he rakastavat toisiaan väkivallan kautta. se on sitä aidointa rakkautta se.

    VastaaPoista