tiistai 14. kesäkuuta 2011

Diilaa mun blogin kaa


Ilmeisesti joku vihainen janipetteri, jonka pippelin kovuusaste riippuu oman teoksen näkemisestä tässä blogissa muutaman minuutin kuluttua sen valmistumisesta, vihoitteli blogini päivitystahdista. Tästä on puhuttu ennenkin, mutta puhutaan taas.

Tätä blogia ei tehdä teille, hyvät anonyymit janipetterit ja herrasmiehet. Tätä blogia tehdään minulle ja muille trekeille, koska meillä on flode(fe)tissejä. Koska minussa on kuitenkin barbaarisen veren ohella ripaus herrasmiestä ja koska tiedän, että !kuviksella on muitakin flodenrakastajia kuin minä, jaan tämän blogin teidän kanssanne. Se tapahtuu kuitenkin minun ehdoillani. Deal with it.

Koettakaapa itse pitää blogia edes viikko siten, että otatte !kuvikselta kuvakaappauksia ja teette joka päivä monta päivitystä. Ette pysty siihen ainakaan monen kuukauden ajan, koska te ette (suurimmaksi osaksi) ole todellisia autisteja. Puhumattakaan siitä, että tekisitte päivitykset aina heti floden ilmestyttyä. Deal with it.

Pillu on pillua ja blogi on blogia. Silloin kun minä saan pildeä, voi blogin päivitys viivästyä aivan hyvin vuorokaudellakin. Näin ne asiat vain toisinaan laitetaan prioriteettien mukaiseen järjestykseen. Tee sopimus sen kanssa jo nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti