lauantai 20. elokuuta 2011

Nickini on trek11


Kirjoittaessani vainoharhaisuudesta joku saattoi saada sellaisen kuvan, etten lainkaan ymmärrä vainoharhaisuutta. Tämä ei pidä paikkaansa. Minä en vain ymmärrä vainoharhaisuutta silloin, kun se johtuu suoraan omasta toiminnasta. Vaikkapa siten, että ollaan !kuvalaudalla oikealla real namella ja sitten kuumotellaan ihan täbözkillä.

Sen sijaan ymmärrän järjen rajoissa pysyvää vainoharhaisuutta hyvin, olenhan itse yksi sen kiivaimmista harjoittajista !kuvalaudalla. Silti se, että minun nickini paljastui jokin aika sitten, ei tietenkään ollut vahinko. Kun irccaa pelkästään !kuvalaudalla, voi vaihtaa nickiään ja hostiaan mielensä mukaan milloin vain haluaa.

Niille, jotka herkuttelevat suurella paljastumisellani, tarjoankin nyt lisää ilon aihetta: tulen tästä lähtien pitämään Riekaleen bouncerini nickin jatkuvasti samana, ja nick on trek11.

Olette mitään ymmärtämättömiä hölmöjä, jos kuvittelette, että minut voi bännätä kanavalta tai että yksi hosti auttaa teitä jotenkin selvittämään, kuka trek11 on. En käytä trek11-nimimerkkiä kuin janitorointiin ja ehkä tulevaisuudessa flodekanavan perustamiseen. Mitä todennäköisimmin jätän myös vastaamatta mahdollisiin privaviesteihin (olen ujo pikku poika enkä pidä ircistä ei-anonyyminä viestintäkanavana).

Ette ole yhtään lähempänä minua kuin ennenkään. trekin metsästys on yhä käynnissä: se, joka nyt saa selville henkilöllisyyteni ja tulee jonakin päivänä koputtamaan minua olkapäälle, saa suhtautumisestaan riippuen joko mahdollisuuden vetää minua turpiin tai minun tarjoamani tuopillisen* lähimmässä baarissa.


* Itse juon vain tuopillisen colaa.

2 kommenttia:

  1. Ilmeeni kun olen töissä Riekaleella x)

    VastaaPoista
  2. Ilmeeni kun odotan että nimeni julkaistaan !kuviksella

    VastaaPoista